Mobilgrejj

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.

3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen?
Ring 113. Du har 1 nytt medelande i mobilsvar. Nr 1, hemligt nummr
2. Vad säger du alltid till din bästavän?
Åhh nej men jag tror inte jag kan ta den <3   (hihihih misstolk, men jag fortsätter)
3. Vad är det första du säger om din kompis blir påkörd av en buss?
Asså jag vet nt riktigt, för jaa ska nog också ut och springa sen, ja ligger i sägen otyp halvsover <3
4. Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Heej ! Ska vi gå ut me hundarna i daa ?? //Carro <3
5. Vilket sms blev du mest berörd av?
Okiiijdåå kommer om ett tag !
6. Vilken är din mest romantisika replik?
Asså de jag skrev förrut va inte jag sorry!
7. Om du fick säga en sista mening i livet, vad skulle det vara?
Sluta jävla äckel! Nu bestämmer jag att jag inte är din syrra längre. Så, nu är vi inte släkt!
8. Hur beskriver du dig själv?
Jaa!
9. Om du fick säga en sak till Justin Bieber, vad skulle du säga?
DU SKOJJAR ?!
10. Varför gör du denna lista?
Gåååååå inteeeeee

Hahha, tidsfördriv


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback