Länk till bloggar

Här e lite tips på suuuper bloggar!

Ellens www.gloossys.blogg.se    Ellen skriver ofta så man kan gå in typ hela tiden o de e ett nytt inlägg! Den bloggen jag stalkar mest e lätt glossys!

Olivias www.blondinalkin.blogg.se Olivias blogg e kuul och hon skriver så de e kul o läsa

Jossis www.lovejossi.blogg.se Ojojojjj sktiskum blogg som e ortoligt kul! Hon bloggar om allt möjligt, typ om sin hund gunnar

Louises www.myyyblogg.blogg.se Härlig och fin blogg!

Carroline www.carlineett.blogg.se En blogg som har massa fina bilder! Carro äger på o fota! O hon har frågestund nu!



Jaa de va väl lite av alla dom bloggar jag läser varje dag! Jag läser typ alla som jag vet så jag orkar inte länka alla, men här va nåra av dom


Kraam! <3


Kommentarer
carro

ååå vad gulligt att lägga upp min blogg. Kan länka din blogg på min oxå, kraamis :D <3 <3



Blogg: http://carlineett.blogg.se/
2011-11-29 @ 22:14:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback