Igår o Idag

FårlåtFörlåtFörlåtFörlåtFöörlåtFörlåtFörlåt att jag inte har bloggat! men mamma tog min data igår när jag höll på o skriva ett inlägg och sen hade hon den hela kvällen ! :O Igår så var ja skriskotränare i en timme för en engelsk grupp, de gick bra för dem var lite äldre än dem som jag brukar ha. Sen stack jag hem och kollade på idol. Molly åkte ut, faast hon e ganska bra? Men Amanda Fondell e bäst! (enligt mig då) blev livrädd att hon skulle åka ut när det bara va hon och Molly kvar, uuuuch!


Idag ska jag luncha p monrads eller gateau med ellen förmodligen och så ska jag sälja på marknaden på torget för våran klassresa -.-

Nu så ska jag sticka till stockan och vara tränare i 2 timmar, men sees! :D




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback